🇸🇮 Poraz s 3:1. ❤️🩹
V nedeljo so naši fantje izgubili proti ekipi iz kraja Piove del Sacco, ki je bila tudi tokrat boljša od varovancev trenerja Battistija. Tekma je bila vseskozi zelo borbena in napeta, sodniki pa pri tem niso pomagali, saj so z nekaterimi očitnimi napakami še posebno v tretjem setu oškodovali domačo šesterko.
Misli so zdaj pri naslednji tekmi proti ekipi Olympo iz Trevisa.
🇮🇹 Una sconfitta per 3:1 ❤️🩹
Domenica la nostra Serie B ha perso contro la squadra di Piove del Sacco, che si è dimostrata migliore rispetto ai nostri ragazzi. La partita è stata molto combattuta e tesa; purtroppo gli arbitri non sono stati d’aiuto e, con alcuni evidenti errori, soprattutto nel terzo set, hanno penalizzato il nostro sestetto.
Ora i pensieri sono rivolti alla prossima partita contro l’Olympo di Treviso.

