🇸🇮 Tudi tokrat se ni izšlo.😕
Nasprotniki ekipe Volley Olympo so bilo v soboto boljši od naših odbojkarjev, ki so v gosteh osvojili le set.
Tako kapetan Tomaž Cotič:
“Vedeli smo, da je bila za nas to zelo pomembna tekma a žal nismo uspeli pokazati naše najboljše igre. Veliko težav smo imeli tako na sprejemu kot v obrambi, kar se je potem pokazalo tudi v nizki učinkovitosti v napadu. Ne glede na to, smo en set uspeli odpeljati domov, kar nam daje upanja, da bomo drugič še kaj več iztržili.”
Dajmo fantje, korajžno! 💛💙
🇮🇹 Anche questa volta non è andata. 😕
Il Volley Olympo è stato migliore rispetto ai nostri ragazzi, che sono riusciti a conquistare un solo set.
Queste le parole del capitano Tomaž Cotič:
“Sapevamo che questa sarebbe stata una partita importante, ma ciò nonostante non siamo riusciti a dimostrare il nostro gioco migliore. Abbiamo avuto molte difficoltà sia nella ricezione sia in difesa, il che si è visto nell’attacco poco incisivo. A prescindere da questo, siamo riusciti a portare a casa un set e questo ci da speranza: la prossima volta proveremo ad ottenere qualcosa di più.”
Forza ragazzi, coraggio! 💛💙

